dijous, 19 d’abril del 2012

Dues escoles de Lleida participen en un programa d'optimització del rendiment acadèmic amb l'aplicació d'eines d'educació emocional

Solisten by Tomatis i emWave són les
dues tecnologies que les escoles Alfred Potrony, de Térmens i Timorell, de Castelldans, han introduït a les aules, en el marc d’un projecte d’investigació que pretén constatar com aquestes tecnologies contribueixen  a millorar el rendiment acadèmic i el fracàs escolar. El projecte d’ investigació s' està realitzant amb la col•laboració d’aquestes dues escoles de Lleida, la companyia Helth Managing Group, importadora i distribuïdora d’aquestes tecnologies a Espanya, i el Grup d’Investigació en Orientació Psicopedagògica de la Universitat de Lleida que és qui coordina el projecte.

Encara que els resultats definitius del projecte d’investigació no es presentaran fins a finals del curs escolar, de moment la valoració dels familiars, els mestres i els alumnes és molt positiva.

Per més informació:
http://www.healthmanaging.com/